Bannerová reklama – pre koho je určená?

Bannerovú reklamu si laik môže predstaviť ako reklamu v televízii, s tým rozdielom, že banner sú väčšinou záležitosťou online prostredia. Je síce diskutabilné, či bannerové…
Continue reading

PPC reklama – výhody a nevýhody

Pay per clik reklamu môžeme chápať ako online reklamu, kedy inzerent platí reálne zato, že zákazník mu na jemu zadanú reklamu naozaj klikne.…
Continue reading

SEO články

Patríte k ľuďom, ktorý si okrem toho, že hľadajú nejaký produkt na internetových stránkach, radi prečítajú aj nejaký článok o danom produkte alebo službe? Počuli…
Continue reading

Textová reklama – reklama formou článku podporená v sociálnej sieti

Textová reklama - reklama formou článku podporená v sociálnej sieti Ponúkame textovú reklamu v najväčšom informačnom médiu v súčasnej dobe na internete. Napíšeme…
Continue reading

Napíšte nám alebo spýtajte sa nás na online marketing: